لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هنوز چیزی مشخص نیست / حضور در نیمه نهایی فوق العاده خواهد بود

هنوز چیزی مشخص نیست / حضور در نیمه نهایی فوق العاده خواهد بود

جانلوئیجی بوفون در کنفرانس خبری پیش از بازی با موناکو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد . کاپیتان یووه در مورد بازی با موناکو و شرایط یووه برای صعود گفت :


" می دانم که بازی مهمی برای من و هم تیمی هایم است، نشان داده ایم که می توانیم خوب باشیم . تیم ما در حال پیشرفت است و دارد خودش را در مسابقات اروپایی ثابت می کند . ما می توانیم صعود کنیم "


" بازی فردای ما می تواند مهم ترین بازی در این فصل باشد البته ما بازی های مهمی در این فصل داشتیم اما صعود به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می تواند بسیار زیبا و مهم باشد "


این بازی با بازی های شما در مقابل تیم های دیگر متفاوت است ؟


" بله، این یک بازی ِ متفاوت نسبت به لیگ برای ما است . اگرچه ما در اروپا بازی های مهمی انجام دادیم ولی حالا این از همه مهم تر است و باید نشان دهیم که چقدر قدرتمند هستیم "


" در بازی رفت موناکو بسیار ما را تحت فشار قرار داد، اما تحمل و سخت کوشی ما قابل ستایش بود. فکر می کنم فردا هم باید همانگونه خوب و پر تلاش باشیم . شاید هم لازم باشد از موقعیت ها بهتر بهره ببریم "

" چیزی که مشخص است این است که ما برای صعود به مرحله بعدی، نیاز به زدن چند گل نداریم . اما نمی توانیم راحت در زمین قدم بزنیم . در خانه حریف بازی خواهیم کرد و تا حدی تحت فشار هستیم "

پیش بینی شما از بازی فردا و نتیجه ؟


" بازی سختی خواهد بود، اما ما برای پیروز شدن به اینجا آمدیم . مانند همه بازی های این فصل تنها به برد فکر می کنیم و با احترام به حریف خود برای رسیدن به خواسته ای که داریم می جنگیم "

" همه ما بسیار با انگیزه هستیم تا اتفاقی مهم را رقم بزنیم و به نیمه نهایی برویم، این برای من و سایر بازیکنان مهم و فوق العاده خواهد بود و می خواهیم به این افتخار در این فصل دست پیدا کنیم "


می تواند یک فصل خوب با موفقیت در اروپا برای تو باشد ..

" این آرزوی من است که با هواداران و هم تیمی هایم بدنبال آن هستیم. چیزی که موفق به تجربه آن نشدم ولی برایم خوب خواهد بود که به آن برسم . البته من جام های زیادی کسب کردم و برای این تنها باید صبر کنم و فعلا نمی توانم چیزی بگویم "

" ما بازیکنان بزرگی داریم ، بازیکنان ملی پوش و جوانانی با استعدادو داشتن یک فصل فوق العاده می تواند شیرین باشد ولی از طرف دیگر فشار را بر روی تیم ما برای گرفتن نتیجه زیاد می کند "


" به هر حال ما به عنوان صدرنشین ِ ایتالیا تمام تلاشمان را خواهیم کرد. هنوز چیزی تمام نشده و هر اتفاقی ممکن است پس ما باید فردا با فکری آرام و تمرکز بالا برای صعود تلاش کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: